Bestellen & Bezorgen
Informatie

Bestellen

Je kunt zowel telefonisch als via onze website bij ons bestellen. Als je voor half 11 je bestelling doorgeeft kun jezelf bepalen wanneer je je bestelling bezorgd wilt hebben.

Is het half 11 geweest? Neem dan altijd telefonisch contact met ons op om te overleggen of wij jou bestelling nog kunnen bezorgen en hoe laat. Het kan zijn dat je bestelling even moet komen ophalen.

Onze ervaring is dat iedereen graag tussen half 12 en half 1 wilt lunchen. Hierdoor hebben wij in deze periode te maken met een hoge piekbelasting. Wat betekend dat onze bezorgers vaak om 11 uur al op pad gaan, voor hun eerste ronde.
We hanteren daarom half 11 als grens zodat we dan nog voldoende tijd hebben om alle bestellingen met zorg te bereiden.

Bezorgen

  • We hanteren bezorgblokken van een half uur. Dit helpt ons om zo efficiënt mogelijke routes te rijden.
  • Voor bestellingen groter dan €25,-  worden er geen bezorgkosten gerekend. Voor bestellingen tot €25,- rekenen we €3,50 bezorgkosten. Hierbij houden we geen rekening met de afstand die we moeten afleggen.
  • Het kan zijn dat we eerder bij u zijn dan dat u aangegeven heeft. We proberen dit altijd van te voren met u te overleggen.
  • Te laat komen is voor ons eigenlijk geen optie. Helaas gebeurd dit heel af en toe toch, we informeren u wanneer dit het geval is.
  • Ons bezorggebied is Zwolle.
    Bestellingen buiten Zwolle doen we alleen in overleg. Of we uw bestellingen kunnen aannemen hangt af van de volgende zaken:

    • hoelang we onderweg zijn,
    • hoe groot de order is en
    • hoe laat we de bestelling mogen bezorgen.
  •  Uiterlijk 9.00 's ochtends kunt u uw bestellingen gedeeltelijk of geheel kosteloos annuleren. Eventuele uitbreidingen doen we graag in (telefonisch) overleg.